poniedziałek, 14 września 2015

Pudełeczko na biżuterię

Uwielbiam bransoletki i mam ich całkiem sporą kolekcję.
W tym roku postawiłam na kolory ziemi, granaty i zielenie,
 dlatego pudełko też jest w takich kolorach.

Już tęsknię za przemijającym latem, za upałem, zielenią
 i dźwiękiem bransoletek na ręce.

Pudełeczko ozdobiłam embossingiem 
wykorzystując rewelacyjny puder do embossingu
Stampendous - Shabby Green i mgiełki Lindy's Stamp Gang
 ze sklepu Scrapki.pl   








A może i Wy zrobicie pracę uwieczniając odchodzące tegoroczne lato ?
Serdecznie pozdrawiam :)
Dorota

14 komentarzy:

  1. Ale świetnie to wszystko razem się prezentuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe to pudełeczko !!! Też używam tego pudru - jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę tego pudru i...chyba czas kupić całe opakowanie :D A szkatułka jest przecudna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Dzięki Bogu, że pojawił się sklepik. Ja go dziś dojrzałam. Czy od dziś istnieje? Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ! Pudry - pozazdrościłam Tobie i też jakiś czas temu zakupiłam, są cudene. Mam pytanie czy zdradzisz skad masz/gdzie kupiłaś szkatułkę ? Ma prześliczny kształt i ten kluczyk, jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułke kupiłam w Lublinie w Art & Hobby Studio :)
      Maja tego całe mnóstwo :)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuję Ci za namiar. Widzisz piszesz: "Mają tego całe mnostwo" a Ty nie dość, że taką ładną w kształcie wybrałaś, to jeszcze pieknie ją ozdobiłaś. Gratuluję sklepu :) Ostatnio mało komentuję, bo mało mam czasu na ogladanie prac, ale u Ciebie zawsze mnostwo inspiracji, nowości i jest czym oko nacieszyć ! Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. A mnie wydaje się, że sie cofam... dobrze, że inni tego nie zauważają :)
      Dziekuję <3

      Usuń
  6. Brak słów, piękne - to za mało!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie piękne, embossing nadał pudełeczku charakteru :) a bransoletki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń