środa, 30 września 2015

Notes

Bardzo lubię zabawę z mediami i coraz częściej po nie sięgam. 
Nie wiem czy dobrze mi to wychodzi, ale życie to jedno wielkie wyzwanie 
i warto spróbować tego na co ma się ochotę. 
A ja na mediowanie mam ogromną odkąd poznałam mgiełki Lindy's.

Do stworzenia okładki notesu użyłam papieru do akwareli, 
gesso, maski, pudru do embossingu i kilku kolorów mgiełek.

Notes będzie prezentem dla malarki,
 dlatego w centralnej części umieściłam dwa stare pędzle.























Zajrzycie koniecznie do mediowego działu w sklepie Scrapki.pl :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

21 komentarzy:

  1. Piękny notes. Przyjaciółka będzie zachwycona :) Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowo, no cudo oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny... Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Szczęśliwej podróży do Danii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a beautiful creation - the cover is stunning. I love the fresh green with the delicate neutrals - just wonderful.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny!! Ja po warsztatach z Tobą też się w tych mgiełkach zakochałam, dopiero buduję swoją kolekcję mgiełek, ale powoli do celu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią twórczego bałaganu :) Boskie te pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. DOROTHEO...ma CUDNAŚ i wszystkie Twoje dzieła również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Dorota...i tuoi lavori sono CAPOLAVORI...un saluto Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdumiewający... zachwycający....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za te słowa, szczerze się wzruszyłam....
      Dopiero teraz odpisuję, bo nie było mnie kilka dni.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Dorota

      Usuń
  12. This project is just gorgeous! I love your work :-) Love from Cathrine

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorota! Mnie zamurowało z wrażenia! Słów brakuje. Zresztą żadne słowa tutaj nie są potrzebne,żadne słowa ni oddadzą wrażeń....Maestro....Pozwolisz,że się ukłonię.

    OdpowiedzUsuń