sobota, 13 grudnia 2014

W stylu vintage

Dzisiaj znowu album, a raczej albumik przy tym wczorajszym :)

Powstał z połączenia dwóch kolekcji

Wewnątrz i na okładce nowości, 
które już dziś powinny zagościć na półkach sklepu Studio75




























W komplecie do albumu dorobiłam pudełeczko.








Wewnątrz strony ozdabiane delikatnie, 
aby nie przytłoczyć później wklejonych zdjęć.

Zwróćcie jednak uwagę nie tylko na piękne Scrapińcowe tekturki, 
ale też na obłędne połączenie kolorystyczne 
z jakże różnych mogłoby się wydawać kolekcji papierów.

Ja jestem zachwycona :)

Buziaki sobotnie ślę Wszystkim
 z pochmurnego z przebłyskami słońca Podkarpacia :)

Dorota

15 komentarzy:

  1. w zachwyt wpadną tak jak ja wszyscy, którzy tu zajrzą. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już padłam !!!! cudne.....<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nim zachwycona - no i co znowu zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Bardzo podoba mi się to połączenie brązów i niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory, ale żeby to tak wszystko połączyć to trzeba być czarodziejką, żeby nie powiedzieć czarownicą :) pozdrawiam!
    album piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny! Pięknie malujesz nastrój w swoich pracach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny klimat wyczarowałaś, dodatki znów zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno tkwi w szczegółach, super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos pieknego, cos wspanialego i cos powalajacego :)

    OdpowiedzUsuń